Udvalg i Hangar 3

2024

Frivilligheden blomstrer!

Udvalgene er etableret (men flere af dem er tyndt besat), og der er ALTID plads til en mere. Så er der noget du brænder for og vil bidrage med, så tøv ikke med at sende enten bestyrelsen eller udvalget et mail - vi HAR brug for dig 


Udvalgsgrupper DU kan være med i :

Serviceteamet


- holder orden i hangaren!




De kan kontaktes på 


service@hangar3.dk












Hold musen over, og se hvad udvalget beskæftiger sig med

Serviceteamet


Formål: 

Bistå bestyrelsen og Rendboe A/S med ad hoc drift og mindre handy-opgaver 



Opgaver:

  • Holde øje med huset jævnligt
  • Kontrol af rengøring
  • Rapportere til Rendboe A/S og bestyrelsen, når husfunktioner fejler og skal fikses professionelt
  • Indkøb af basis-/forbrugs-varer, fx toiletpapir, rengøringsartikler, håndsæbe, o.l.
  • Vaske viskestykker og karklude jævnligt
  • Fikse småting, hvis muligt (fx skrue håndtag fast, smøre hængsler, fylde vand på gulvvarmen osv.) 
  • Være nødtilkald, hvis varmen fejler, eller et vandrør sprænger, og vide hvad der så skal gøres
  • Holde opvaskemaskinen køreklar (div. påfyldninger)

    service@hangar3.dk

Aktivitetsudvalget


- arrangerer aktiviteter i hangaren!




De kan kontaktes på 


aktivitetsudvalget@hangar3.dk




Hold musen over, og se hvad udvalget beskæftiger sig med

Aktivitetsudvalget


Formål: 

Arrangere, facilitere og kommunikere ud om faste og enkeltstående aktivitetsrækker af fx dans, yoga, fredagsbar, sommerfest mv.



Opgaver:

  • Være innovator og/eller tovholder på aktiviteter i hangaren for interne og eksterne brugere
  • Besvare henvendelser fra brugere
  • Sørger for lejeindtægt til hangaren ved aktiviteter med egenbetaling

    aktivitetsudvalget@hangar3.dk

Legeredskabsudvalget


- holder styr på hangarens legeredskaber!




De kan kontaktes på 


legeredskaber@hangar3.dk







Hold musen over, og se hvad udvalget beskæftiger sig med

Legeredskabsudvalget


Formål: 

Administrere indkøb og vedligehold af hangarens legeredskaber (fx fodboldnet, bordtennisbord, yogamåtter, airtrack og bolde)



Opgaver:

  • Holde styr på at udstyr er i orden og brugbart
  • Udarbejde brugervejledninger, hvor det er nødvendigt
  • Etablere en god måde hvorpå brugere kan indberette, når udstyr går i stykker 
  • Erstatte udstyr, når det går i stykker
  • Indkøbe supplerende udstyr mv.
  • Bidrage til Vesthallens fremadrettede udvikling

    legeredskaber@hangar3.dk

Ekstern udleje-udvalget


- udnytter den ubrugte kapacitet i hangaren!




De kan kontaktes på 


ekstern-udleje@hangar3.dk









Hold musen over, og se hvad udvalget beskæftiger sig med

Ekstern udleje-udvalget


Formål: 

Håndtere udlejning til eksterne brugere



Opgaver:

  • Reklamere for udlejning til eksterne virksomheder/parter
  • Indgå samarbejdsaftaler med fx. leverandører af forplejning og køkkenhjælp
  • Indkøbe relevant udstyr til lokalerne (fx. flipovers, notesblokke, AV-udstyr)
  • Udfærdige lejekontrakt
  • Udsende lejekontrakt
  • Besvare spørgsmål ifm. leje af lokaler
    • (evt. udfærdige og opdatere FAQ til hjemmesiden)
  • Udarbejde processer for kontrol af 

IT-udvalget


- får teknikken til at spille!




De kan kontaktes på 


it@hangar3.dk
































Hold musen over, og se hvad udvalget beskæftiger sig med

IT-udvalget


Formål: 

Bistå bestyrelsen med etablering af funktionel hjemmesidestruktur og samspil med undersider, samt support af sider, bookingsystem (Conventus) og IT-infrastruktur. Dertil løbende administration og ajourføring af facebookside og -gruppe.
Ansvarlig for det IT-tekniske system i huset, samt integrationen med CTS, solceller o.lign.



Opgaver:

  • Udvikle siden hangar3.dk
  • Implementere bookingsystem på hjemmeside
    • Identificering af usecases: ekstern vs. intern udleje - gratis vs. betaling
  • Opsætning af relevante mailkonti og alias
  • Udfærdige tekster til hjemmesiden (i samarbejde med alle udvalg og bestyrelsen)
  • Opdatere siden efter behov
  • Etablere et fornuftigt samspil med hovedsiden sydlejren.dk
  • Løbende uploade relevante dokumenter til siden (fx. GF-referater, budgetter og regnskab) 
  • Udarbejde de IT-tekniske brugervejledninger til “huset”
  • Support af IT-installationer og WiFi i “huset” (ikke tilkaldesupport)
  • Support af internetforbindelser (ikke tilkaldesupport)
  • Supportere brugere i bookingsystemet (ikke tilkaldesupport)
    • evt. support af nøglebriksystemet, oprettelse af nye brugere osv.
    • Identificering af use cases: mistede nøgler, ekstra nøgler - ud/indflytninger
  • Administration af facebookplatforme i samarbejde med div. udvalg og GFFF
  • IT-integration / CTS
  • Monitering af forbrug

    it@hangar3.dk

Bookingudvalget


- holder orden i kalenderen!




De kan kontaktes på 


booking@hangar3.dk










Hold musen over, og se hvad udvalget beskæftiger sig med

Bookingudvalget


Formål: 

Varetage bookinger; fx interne bookinger til private formål, samt medlemmers bookinger; typisk reservation af lokale til mødeaktivitet.



Opgaver:

  • Opdatere lejekontrakt efter behov
  • Besvare mails fra bookinganmodninger
  • Udsende lejekontrakter
  • Besvare spørgsmål ifm. leje af lokaler
    • evt. udfærdige og opdatere FAQ til hjemmesiden
  • Udarbejde processer for kontrol af 
    • depositum og leje 
    • lokaler efter leje
  • Reservere i kalenderen
  • Erstatning af ting, der går i stykker under en udlejning

    booking@hangar3.dk

Fondsudvalget


- skaffer funding!




De kan kontaktes på 


fondsudvalget@hangar3.dk




Hold musen over, og se hvad udvalget beskæftiger sig med

Fondsudvalget


Formål: 

Søger fonde til akustik og lignende forbedringer og projekter



Opgaver:

  • Fremsøge relevante fonde til ansøgningsrunder
  • Lave projektbeskrivelser med tidsplan og budget
  • Udfærdige fondsansøgninger
  • Ansøge inden for deadlines

    fondsudvalget@hangar3.dk

Træningsudstyrsudvalget


- udvikler styrketræningsområdet i hangaren!




De kan kontaktes på 


traeningsudstyr@hangar3.dk






Hold musen over, og se hvad udvalget beskæftiger sig med

Træningsudstyrsudvalget


Formål: 

Administrere indkøb og vedligehold af hangarens udstyr i træningsområdet



Opgaver:

  • Holde styr på at udstyr er i orden og brugbart
  • Udarbejde brugervejledninger, hvor det er nødvendigt
  • Etablere en god måde hvorpå brugere kan indberette, når udstyr går i stykker 
  • Erstatte udstyr, når det går i stykker
  • Indkøbe supplerende udstyr mv.
  • Bidrage til Vesthallens fremadrettede udvikling

    traeningsudstyr@hangar3.dk

Østhallen-udvalget


- driver aktiviteterne i Østhallen!




De kan kontaktes på 


oesthallen@hangar3.dk









Hold musen over, og se hvad udvalget beskæftiger sig med

Østhallen-udvalget


Formål: 

Håndtere udlejning til køretøjer, campingvogne, arealer til opmagasinering, mv. 



Opgaver:

  • Opdatere lejekontrakt efter behov
  • Besvare mails fra udlejningsanmodninger
  • Udsende lejekontrakter
  • Besvare spørgsmål ifm. leje af hal
    • (evt. udfærdige og opdatere FAQ til hjemmesiden)
  • Kontrollere at depositum og leje betales? (har vi sådan noget og hvem kontrollerer)
  • Sørge for bimåler til lejer og afregning heraf, hvis relevant
  • Bidrage til Østhallens fremadrettede udvikling

    oesthallen@hangar3.dk

Frivilligkorpset


- for dig med frivillig-FOMO










Hold musen over, og se hvad du kan hjælpe med


Frivilligkorpset


Denne gruppe, er slet ikke en gruppe, men en mailliste, for de af jer, der gerne vil hjælpe, når der mangler hænder i hangaren. Det kan enten være i dagligdagen, når en kogevask skal klares, en håndværker skal lukkes ind i hangaren eller en reol skal monteres, eller ved fællesarrangementer, hvor der skal bestilles forplejning eller bookes DJ eller ryddes op efter et loppemarked..

Der er ingen møder, der er intet defineret formål, men fælles for dem, der er på listen, er at ville være en del af fællesskabet og bidrage til at løfte de opgaver, hvor udvalgene mangler hænder. 

Vil du være med på listen, så send en mail til info@hangar3.dk og giv dig til kende.

unsplash