Nyt i Hangar 3

2024

November 2024

Nyhedsbrev fra GFFF

Vedr. udvalg knyttet til Hangar 3


Vi har pt. et Legeredskabsudvalg, som bl.a. administrerer indkøb og vedligehold af hangarens legeredskaber
i den lille sal (fx yogamåtter, air track og bolde).


Vi har ligeledes Træningsudstyrsudvalget som bla. administrere og vedligehold af hangarens udstyr i
træningsområdet som fx håndvægte, vægtstænger, kondicykel


- Men vi mangler et udvalg der tager sig at Sportsredskaber som fx badmintonketcher, bordtennisbat, bordtennisbord, basketbolde og lign. Det er desværre sådan at disse ting bliver ødelagt, ikke kun slidt men hærget. Derfor har vi i bestyrelsen besluttet, at der ikke bliver købt nye ketchers, bat m.m., men hvis det hele efterhånden er ødelagt, må tage sine egne sportsredskaber med.


- Så vi mangler en gruppe, der kan finde ud af hvordan man kan organisere og passe på de redskaber
vi allerede har.


- Hvis du har lyst så skriv til bestyrelsen: bestyrelsen@sydlejren.dk


Vi mangler ligeledes et udvalg til at undersøge og finde ud af hvilken akustikdæmpning vi skal have i den store hal.
Vi har allerede to personer der det både har lyst og kompetence til at være i udvalget, så vi håber der er én eller flere der har lyst.


Hvis du har lyst eller kompetencer, så skriv til bestyrelsen@sydlejren.dk

Oktober 2024

Nyhedsbrev fra serviceteamet og GFFF

Hangar 3 er vores dejlige fælleshus

Hangaren er nu gjort grundigt ren, så husk at rydde op efter jer selv, så det fortsat er rart at bruge Hangaren for alle aldre; både børn, unge og voksne.

Snak med jeres børn (og gæster ved bookinger), så de ved hvordan de skal behandle tingene og ved hvad de må, når de er i Hangaren. 


Udpluk af husreglerne:

- Al færdsel i Hangaren foregår på eget ansvar.

- Alle børn under 10 år skal være ifølge en med en voksen, når de færdes i Hangaren.

- Forældre er ansvarlig for børn, der ikke er myndige, også når de er alene i Hangaren.

- Træningsområdet er kun for voksne og udstyret skal blive i sportshallen.

- Læg det brugte udstyr på plads efter brug og ryd op efter dig selv.

- Sørg for at døre og vinduer er lukket, når du er den sidste, der forlader et lokale.



Oplever du noget er i stykker eller andre uhensigtsmæssigheder, så skriv til service@hangar3.dk, så vi kan få det ordnet.


Lad være med at sætte brugte møbler, service eller andet i Hangaren.

Har man noget man gerne vil donere, så skriv til bestyrelsen@sydlejren.dk og hør om det kan indgå.



Lidt nyttige links til mere information: 

Hjemmesider:

sydlejren.dk : Se hvad GFFF er, hvem er i bestyrelsen, hvem er medlemmer og bor hvor.


hangar3.dk : Fælleshusets side med husregler, aktiviteter, udvalg, booking og nyheder


Facebookside :

Medejere af Hangar 3 (beboere i Sydlejren under GF. for Fællesarealerne)

Opslag fra alle i Sydlejren og omkring (husk den gode tone - administreres ikke af GFFF)



September 2024

Nyt fra Aktivitetsudvalget - Nye muligheder i H3's lille sal

Flere af sydlejrens beboere kan og vil tilbyde fysiske
aktiviteter såsom gymnastik - yoga o.lign. der kan foregå i
Lille sal.

 

Det kan fremover lade sig gøre at booke Lille sal i ca. 1 time. Salen vil være tilgængelig for bookinger max 12 gang pr. uge - altså er der fremover fri adgang ugens øvrige 156 timer.


Så vil du også til-eller udbyde en aktivitet så er du velkommen på flg. vilkår:


  • Aktiviteten skal være for Sydlejrens beboere kun.


  • Aktiviteten skal anmodes hos og godkendes af aktivitetsudvalget før opstart.
  • Pris: 125 kr/time inkl. moms


Anmod aktivitetsudvalget om reservation - dvs. dato, tid, aktivitet, dit navn, din delgrundejerforening, dine kontaktoplysninger.


Når du har accept: betalt kr. 125 kr/time inkl. moms til: MobilePay 581109
Så er din reservation i hus.


Lav selv opslag om aktiviteten, pris, betalingsmulighed, mv. Send opslaget til it-udvalget (it@hangar3.dk), der sørger for at det lægges på hjemmesiden.


Hvis du sender det til aktivitetsudvalget, sørger vi for at formidle til alle delgrundejerforeningerne i Sydlejren. Lav gerne et fysisk opslag til opslagstavlen i H3.


Hilsen aktivitetsudvalget

August 2024

Nyt fra bookingudvalget - Reservation af Hangar 3

Den 1. september 2024 åbner vi for løbende reservationer 12 måneder frem i forhold til aktuel dato.


Det betyder at du ikke længere behøver holde øje med hvornår der åbnes for reservationer, da det altid vil være muligt at reservere 12 måneder frem i forhold til den aktuelle dato fra og med den 1. september 2024.


Reservationerne sker løbende efter først til mølle princippet.

Juli 2024
Nyhedsbrev fra serviceteamet


Brandsikkerhed og nødudgange


Der er opsat brandslukkere med anvisninger i vores 2 haller og i festlokalet samt markering over de døre, der er nødudgange.
Sørg for ikke at stable stole eller andet foran nødudgangene, da de skal være fri til flugt, hvis uheldet er ude.


Service i festsalen


Der er opsat 5 skuffeskabe med bordplade i festsalen, så den kan bruges som skænk.
Tallerkener, kopper og ca. halvdelen af glassene er placeret i de nye skuffer. På indersiden af skuffernes bagplade er indholdet af skuffen angivet.
Suppleringsglas er placeret i skabet i køkkenet.


Opmærkning i køkkenet


Der er ryddet op og mærket op i køkkenet, for at sikre et bedre overblik.


Opslagstavle i entreen


Skabene i entreen er taget ned og der er opsat opslagstavler til information til jer.
Her er der information om brug af Hangaren, hvis der kommer håndværkere i huset og øvrige ting i forhold til Hangaren.


Aktivitetsudvalget vil også benytte opslagstavlerne til at informere om kommende events. Så hold øje med dem, når du kommer i Hangaren.


Rengøring i huset


Der er rengøringspersonale i huset mandag og fredag.
Tag hensyn til dem, så de kan komme til, så vi alle kan få en god oplevelse i huset.


Vasketøjskurven i køkkenet tømmes og vaskes en gang om ugen, primært torsdag.


Glemte sager


Der oprettet en kurv til glemte sager. Kurven er placeret lige inden for i sportshallen.


Affaldscontainere


Kapaciteten på vores affaldscontainere samt tømningsrate er blevet opgraderet. Husk at sorter og luk låget helt på spandene derude.


Fejl og mangler


Hvis du opdager noget, der ikke virker eller er gået i stykker, så skriv straks til
service@hangar3.dk
Der bliver løbende kigget på de indkomne mails.


Serviceteamet klarer mindre reparationsopgaver selv og sørger for at rekvirere
håndværkere, hvis der er behov for det.